La intervenció a l’antiga fàbrica de Can Framis per convertir-la en espai expositiu de la Fundació Vila Casas mostra la seva pell deteriorada formant un collage contemporani i construeix un nou edifici que connecta les dues naus existents, coincidint a la vegada amb el traçat d’una altra antiga nau. D’aquesta manera, els tres edificis configuren un pati que es converteix en un vestíbul polivalent per al museu.
Arquitectes / any
BAAS Arquitectura i Jordi Framis, 2009
Ús actual
MuseuEstil
Històric - ContemporaniPremis i Mèrits Arquitectònics i Culturals
Premi FAD de l’Opinió en Arquitectura 2010 - Finalista FAD arquitectura 2010 - Premi Ciutat de Barcelona d’Arquitectura i Urbanisme 2010 - Nominat al Premi d'Arquitectura Contemporània de la UE Mies van der Rohe 2011
Adreça
Carrer Roc Boronat, 116-126, 08018 Barcelona
Horari
Dissabte d'11 a 18 h
Tipus de visita
Visita guiada sense inscripció prèvia
Transport
Com arribar
Metro: L1 (Glòries), L4 (Llacuna)
Accessibilitat
*
*Per la configuració de l'itinerari la visita adaptada es separa del grup en diverses ocasions, la circulació en planta és accessible.